- Projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie kłodzkim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Regionalnego Programu 2021-2027 - 25 miejsc
- środków Funduszu Pracy - 20 miejsc
Od dnia 05.02.2024 r. na stronie internetowej urzędu będzie dostępny aktualny regulamin oraz druk wniosku z załącznikami.
W 2024 roku można wnioskować o dofinansowanie do kwoty 40 tyś złotych brutto.
Wnioski wraz z załącznikami można składać: - osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 1) lub sekretariacie (pokój nr 16),
- pocztą – adres jw.
- drogą elektroniczną poprzez portal www.praca.gov.pl/inne pismo do urzędu lub skrzynkę podawczą ePUAP (złożenie wniosku w formie elektronicznej wymaga podpisania go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym)
UWAGA: Wnioskodawcy ubiegający się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej muszą posiadać indywidualny plan działania (IPD), przygotowywany przez doradcę klienta z Powiatowego Urzędu Pracy przy udziale bezrobotnego.
Nabór wniosków zostanie zamknięty wraz z wyczerpaniem środków finansowych, o czym Urząd poinformuje poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej oraz profilu na facebooku.
W razie pytań i wątpliwości informację można uzyskać pod numerem telefonu: 74 865 74 06