Nowe zasady obsługi klientów w PUP w Kłodzku
Od dnia 26 października 2020r. w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 zmianie ulega sposób obsługi osób - klientów PUP w Kłodzku:- Wejście do pomieszczeń obsługi będzie możliwe wyłącznie dla osób:
- rejestrujących się jako bezrobotni lub poszukujący pracy,
- podpisujących umowy w ramach programów rynku pracy.
Pozostałe osoby mogą załatwić swoją sprawę poprzez wizytę w punkcie informacyjnym, kontakt telefoniczny, korzystanie z usług elektronicznych lub przesłania dokumentów za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
- Wizyty klientów PUP określonych w ust. 1 pkt 2 będą odbywały się wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się z odpowiednim pracownikiem PUP.
- Wejście osoby do urzędu będzie możliwe tylko i wyłącznie w maseczce zasłaniającej usta i nos oraz po uprzedniej dezynfekcji rąk.
- W przypadku niestosowania się do ust. 3 klient PUP nie zostanie obsłużony i zostanie poproszony o opuszczenie budynku.
- Podczas rozmowy z pracownikiem obowiązuje zachowanie odpowiedniej odległości, min. 2 metry.
- Wszelkie pisma i dokumenty adresowane do Urzędu można zostawiać w odpowiednio oznaczonej skrzynce umieszczonej przy wejściu do budynków.
- W określonym pomieszczeniu na jedno stanowisko obsługi może przypadać jedna osoba.